روضه‌خوان

از عناوین جهان مرثیه‌خوان ما را بس

روضه‌خوان

از عناوین جهان مرثیه‌خوان ما را بس

روضه‌خوان

در حوالی امام‌حسین علیه‌السلام، عاشورا و کربلا و هر چیزی که نسبتی با خادمی این آستان داشته باشد.

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ق.ظ

حیات با روضه


یادمان باشد:

محرم و صفر تمام می‌شود

اما روضه هرگز!

 

ما با روضه زنده ایم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۴
مرثیه‌خوان

نظرات  (۵)

۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۲ مجنون کربلا

دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم

خیلی حسین (ع) زحمت مارا کشیده است

حتی فکر کردن بهش هم سخته .
امیدواریم این روضه ها و توفیق اشک ریختن برا مصائب و وجودشون رو ازمون نگیرند.
هستم غلام حلقه بگوش و گدای تو
مادر پدر هرآنچه که دارم فدای تو
سلام..
کربلا نصیبتون


بروزیم..
با حضورتون خوشحالمون میکنید..
یا علی
خـــاکـــــــ باید بر سر کرد ــــــــــ ؟!!

سلام
بروزیم
با حضور ارزشمندتون خوشحالمون میکنید

سی سی یوی بیمارستان ....یک ماه پیش
سرد بود همان دو سه روزی که مدام برف و باران بود و سوز
پالتو تنم بود و به یقه ی پالتو نشان ای از ح س ی ن زده بودم طبق معمول.
داشتم ازمایشات بیمار را چک میکردم که پرستار امد طرفم امد و گفت
" دکتر حالا اینی که زدی اینجا الان یعنی چی اون وقت؟؟!!"
 
گفتم " مال امام ح س ی ن  ه"
 گفت : " اوووه!!محرم  صفر که تموم شده"
گفتم:" برای من محرم هیچ وقت تموم نمیشه، گفته باشم که با یه بچه هیئتی تیر طرفید!"

از تعجب خشکش زد.زیر لب یک غری زد که نفهمیدم و رفت...
من ماندم و بغضی که مراقب بودم نشکند
در برابر چشمان پرستار های از ح س ی ن بی خبر سی سی یوی بیمارستان....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی